Nowe stare w domu!

Uwaga! Słońce mnie ostatnio naładowało energią, którą nie wiem gdzie spożytkować! Nie mniej dziś, podczas porannego wertowania stron WWW wpadłam na TO. Zachwyciła mnie kanapa w zielono-białe abstrakcyjne motywy! Spojrzałam w tym samym momencie na moją starą PRL-owska sofę, którą dostałam w spadku od szwagra ciotki mojej kuzynki.  Jej brzydota ukuła mnie w oko. W sekundzie przyszła mi do głowy szalona myśl – renowacja! Wujek Google pomógł mi nieco w moich poszukiwaniach i jak się okazuje nie jest źle!  Co prawda samą kanapę, która trzeba będzie ponownie obszyć, muszę oddać w ręce specjalistów, nie mniej kredens stojący w moim przedpokoju, który spisałam już na straty, sama będę mogła odratować! Podobne akcje robi wiele innych osób. Część z nich pisze o tym nawet BLOG. Porady jak zabrać się do renowacji można ponad to znaleźć TU, albo pogadać o tym na forum.

Jeśli jednak wciąż macie obawy co do własnych umiejętności majsterkowicza, tudzież nie macie na to czasu, zawsze możecie skorzystać z usług specjalistów.  Jeśli interesuje Was delikatna renowacja antycznego fotelu dziadka zajrzyjcie TU, jeśli natomiast chcecie by Wasze wnętrze zwariowało od cudnych puf i kolorowych foteli – wybierzcie się TU.


Skomentuj

