Fotel

Moim ulubionym meblem w domu jest fotel. Dlaczego? Bo po pierwsze –  w zagłębieniu siedziska odpoczywam, jak nigdzie indziej. Po drugie – jest to magiczne miejsce, gdzie czytając książkę, zapominam o całym świecie dookoła i staję się towarzyszką bohatera narracji w jego świecie. Po trzecie – niezwykle wzbogaca moją przestrzeń, jako najbardziej charakterystyczny z mebli, które posiadam.

myin.pl

Wydaj mi się, że nie tylko u mnie sytuacja taka ma miejsce. Znalazłam kilka przykładów, które potwierdzają moje przypuszczenia. Zobaczcie sami!

źródło: Sköna hem, Elle Decoration (South Africa) / google.com

źródło: rue magazine, Design*Sponge / google.com

Który podoba się Wam najbardziej?

Skomentuj

